duniaaa , bolah aku gtau aku btuah dapat dya (:

sumpahhh ! aku skunk neh tlampau bhgyaa . aku ta tau nak gtau cmner g dha . aku ta nak kehilangan dyaa . aku ta penah dapat boi cmnie tau ! sayangg , i miss u badly sayangg )); bila mau jumpa bhaa ? huhu . sayangg , sayang keja elok elok tau . tadi kan dya kol vera , dya gtau dya miss kat vera . sayangg ! me too . miss uu )): 


pastu dya cter , semalam dyer bbq ngan abg vera kat umh vera , ergghh ! lau lah vera ada kat betong kan bestt )): pastu , 2 days ago dya ada side kat kawasan tempat kita dua salu jejalan lau petang petang cmneh . lau kat betong cmfirm tym neh jejalan ngan dya . miss you sesangat sayangg ..


hye ! vera pasan lah , skunk neh blog vera banyak cterkan tentang love ryte ? ahaaa . betapa aku gembira lah tu . HAHA .

No comments:

Post a Comment