seharian bersama sayangku (:

hari ini menandakan hari terakhir untuk aku jumpa ngan sayang aku , so , tanpa melengah lengahkan waktu , pagi pagi dah kua .aha ! lepas jer dyer balik bekfast ngan my bro , dyer terus ambik aku kat umah n kua jejalan . heheh . pas tu , aku g kedai jap , aku bekfas . pas jer bekfas aku story story jap ngan oank kat kedai . hehe . pas tu , sayangku sampai d kedai , so kter sesama lah melepak d luar kedai (:paling aku suka tadi , rupa rupa nya , bak kata c dd , muka aku ngan dyer nak serupa n sprise * tulisan aku ngan dyer , SAMA DOHHH (: hebat taa (: hehhe

'sayang , tu bukan atan ey ? ' ddy said . ' yelah sayang , atan lah . ergh ! how sayang ? malu lahh :/ HAHA ' jawab aku lakk ' alaa sayang , takyah lah malu ngan dyer , mcm lah dyer ta tau tentang kter b4 nehh .' leter sayang aku plakk .

so , aku , one n atann pon duk sesama satu meja . ehehhe . pas tuh , my uncle datang . dyer minta tolong sayang aku wat electric short kat kedai . wahhh ! aku plak jd assisstant tbaek sayang yerr ? (:

u ol tau , paling melucu kan , my uncle tkejut tengok my fon kat tangan one . HAHA . sayang ! y lah kua kan fon depan dyer . ngager lak dyer nengok hp kter btuka . HAHA

so . pas tu , kter dua pun jejalan lahh . pas jejalan , sayang anta kau balek umah untunk packing aku nyer bebarang , cuz exok aku dha nak blek sarikei . ))': sdeh lah na pg jjaoh dari u my dear ))';

malam plak kter dua sesama tengok BETONG IDOL ((; . pas abiz tu , kter jejalan dlm msa sejam . mamam mamam . suap suap ))': uwaaa ! sayanggg !!! mmy gonna miz u ddy ! badly miz u ))'; b4 kua keta sayang hug * kuat kuat )'; mmy , jangan cari len k mmy ? ddy sayang mmy sangat sangat . sumpah k sayang ? ta da yang len selen ddy ? k (: ~ neh lah yang salu kua dr mulut sayangku nehh , mmg stiap masa . huhu . iloveyouddy . (: only u in my hart (:


iloveyoujeffersonjunit

No comments:

Post a Comment