kawan o love ?

Tadikan aku melepak ngan si edna di kelas 5B , lama dah ta ceta ceta ngan dya . so tadi , da lah manusia yang dengki kat aku ta tau napa , aku tad a lak kaco hidup dya , pleekkk ~ well , manusia skunk neh kan susah lah nag tau , sa PERFECT tapi ta gak perfect ane . HAHA . dah tu , ludah jilat balekk . aperrrllaahhhhh ~~~~
Pastu edna story lah sal dya benci bin menyampah kat soank gul tu , memang pun , memang patut . tapi yang plekk , kawan dya gakk . HAHA . soe naaa (: pastu dya gtau , veraaa ! aku sa kan , kita ta pelu lah kawan bek , kang da lak yang makan dri belakang , manusia kan pdai blakon . HAHA . betol naaa ! aku sokong kooo .
So , oank yang kita pelu da lah family kita n sum one yang rely sayang n paham kita . eaahhh ! aku dah dapat dah wg tu . my boi , sure . he da besttt ! mwahhh ! I love u (:
Okwe . smpai d sini . taaa (:

No comments:

Post a Comment