Hye . today macam besa jak . jus kepenatan . eihh ! aku baru balek kelas nieh weehh . paling menyenangkan hati bila keja kusus addmath aku dah siap . eahhh ^^ gembira nyooo . and now , aku nak story nehh . sal <3 ? eahh . its normal . jus aku yang sat a normal . HAHAH ? wats dat ? merapu jack =.=
Semalam aku tusyen , erghhh . cam besa . kamis , mathematics ^^ before neh . addmath TAPI dsbabkan aku malas nak tsyen addmath , ahaa ! I DROP it (: peaceee yooww ^^
 And , story sal tett family . syesly . imissyou all ): tapi , apa nak buat an . kalo salu fwenship tue dah goyang . suma nyer hancur . now , aku juz b’ckap ngan EDNA . yang len nopee ): bialahhh . aku ta kisah . aku ta ada buat salah . ko nak cakap , aku on jer . lau ta nak . katy u laahhh (:
Skunk neh aku nak ucap hepy bdae kat ROMEO . my dearest brader a.k.a my besfwen ^^ yang selalu ada tym aku sdeh o hapy . weehhh ! ko dah tua uhh . study lah weehh . dah nak spm pon neehhh. Yearrr (: .
Okelahhh .
 Samapai d sini jer coretan aku kali neh . aku dah kepentan + kelaparan . HAHHA . kcyaannyerr . pupeeeiii ^^

No comments:

Post a Comment