haloo, now is April. last 14 April is my bf bday :D happy birthday sayangkuu. i wish that all of you dream come true and long relationship until to the end of the world. AMEN :')

happy birtday to you,
happy birthday to you,
happy birtday to Jefferson Junit,
HAPPY BIRTHDAY to YOU sayang!
muahmuahmuah! ;* auuchhh.
sayang with mamak :D
ouuucchhh, so sweet my sayang suap mamak nyerr :') bersempena dengan birthday dia nie aku nak gtau yang aku sayang sangat sangat kat kau tau! you are the best gift in my life sayang. im sorry if sometime we fight and me get mad to you. i didnt meant it sayangg. thanks God coz u have send me an angel that makes my life colourfull.


haiisshhh, aku tak tau la cmner aku nak gtau kat kau yang aku sayang sangat sangat kat kau. kadang kadang aku t'pikir gak, adakah aku layak mdapat dia? huhu. kadang aku nie lebeh2 gak. kadang2 aku tlalu memaksa. but sayang, i'll try to change my bad attitute. okay? love you la sangat sangat! taknak kehilangan kau la. betol nie :')


hmm, i miss you la. walau shari tak jumpa mcm btahun la sayang. huhu. setiap kali kita sama sama kau mesti buat aku happy. mcm mcm lawak kau buat yang mbuatkan aku tsenyum. haish! selama nie aku tak pernah rasa mcm nie tau msa ngn bf2 lama. tak penah! yelaa. selama nie mna penah aku syg bf2 aku. huahua xD aku sayang ko sorang!


sekarang nie hubungan kita dh setahun empat bulan dua puluh hari. ouuuchh! tak sangka kan? hehe. 


hmmm.. sampai disini coretan aku hari ini. lastly, I Love You So Much Jefferson Junit :'D


No comments:

Post a Comment