gudluck kengkawan

Kengkwan ! guluck ey . sok koank dah tanding teater komsas . wlopun aku ta dapat na ekot koank , koank du da best kehh . tadi kan kta wg tengok dyer wg teyning , woohh ! cuun lerrhh . op dyer wg da yang dapat pelakon terbaek . kasi up cket nama solah (: kan ? aku suka tengok c romeo berlakon , cun lah u kaban (: memang da bakat , kang ko odysyen ey , jadi artis . hehe . walil wg Sarawak bhaa . boleh bah kauu . hehe .

Ny way , sok genty aku buhsan tad a kawan kat kelass . erghh ~ ey ! saya da kawan laahh . my sayangg (: misshhh u so much my dearrr ): semalam dag ado skettt . huhu . windu kat dyerrr . rindu yang melampauuu ): I love u sayanggg .

Skunk neh aku dah siap aku nyer keja kusus , keja kusus moral . ehee , op dapat A+ nanti , ameenn ! (: yeaahhh ! skunk neh aku no 2 kat kelass . chayookkk ! next tym na no 1 lehh ? hehe . okkk ..
Sampai di sinii . bubyeee (:

No comments:

Post a Comment