i miss u dearr ):

bila mok cuty aahh ? aku miss an sayang aku bhaa . aku mok jumpa nyaa . nya punn , salu madah miss an aku , pa g aku . errghhh . ary 2k tek , hp aku lam mud silent , tada wg text aku . y ? sebab sayang aku pg out station , tempat tada line . erghhh . miss him tauuu ! ta dapat laahhh jaoh jaoh dyerr ): love u so much sayanggggg . sayng jangan macam macam k ? mumy ta nak kehilangan saynga tauuu ?


skunk neh , hubungan aku ngan dyer , semakin lahhh bahgia . hehe . n , ta lama lagi besdae dyerr , HAHA . selamat ari tuaiii dady (: love u sayanggg . hehehe .


eyhh , its tym too me utk menjalinkan ubungan yang seyes ngan dyer . memang melampau seyes dah nehh . hehahaa . aku dah ta tengok dah boi len , nak dyer ncem ker per kerrr . aku ta peduli . cuz aku dah dapat yang terbaeekkk ! n aku akan hargai apa yang aku dah dapat nehhh . love u love u jeffersonnn ! hehe .


p yelahhh , aku salu jer buat dyer hot . tapi aku suka tau cara dyer handle polem . memang matanggg ! tabeekk laahhh ~ aku na ekot cara dyer , lau ekot dyer comfem tauu , ubungab leh kekal lama . thannnx dady cz make my life meaningful (:

No comments:

Post a Comment